Toon linkermenu Levering en betaling

Tijdens het bestelproces worden u een aantal opties geboden voor de levering en betaling van uw bestelling. Bij iedere optie worden, indien van toepassing, duidelijk eventuele meerkosten aan u voorgelegd.

De levertijd van de producten staat bij ieder product specifiek vermeld en is met een zo groot mogelijke zorg door ons, samen met de fabrikanten, geformuleerd.

Zodra uw bestelling ons magazijn verlaat ontvangt u een verzendbevestiging. Indien u geen bestelbevestiging per email heeft ontvangen adviseren wij u om te controleren of uw spamfilter wellicht de email heeft tegengehouden.

U kunt uw producten op de volgende manieren laten bezorgen of afhalen:

Bezorging via de pakketdienst van PostNL

Wij pakken het pakket zorgvuldig in en bieden het aan bij PostNL, die de verdere bezorging op zich neemt. U kunt ondertussen de voortgang van uw pakket volgen middels Track&Trace informatie die wij u toezenden.

Bestelde producten zelf afhalen in onze showroom

U kunt er ook voor kiezen om de producten te online te bestellen, maar het gewoon later af te halen bij ons in de showroom. U kunt de producten dan ook eerst nog bekijken, passen en voelen.

Afhalen van uw bestelling bij één van de ruim 2000 PostNL afhaalpunten in Nederland

Wij pakken het pakket zorgvuldig in en bieden het aan bij PostNL. Deze leggen het voor u klaar op een afhaallocatie van uw keuze, bij u in de buurt. U kunt ondertussen de voortgang van uw pakket volgen middels Track&Trace informatie die wij u toezenden. U haalt vervolgens het pakket daar zelf af, op een tijdstip dat voor u het meest gunstig is.

U kunt uw bestelling op de volgende manieren betalen:

Betalen met Ideal

Bij iDEAL wordt u tijdens het betalingsproces omgeleid naar de betaalomgeving van uw bank. U hebt de mogelijkheid om per iDEAL te betalen als u gebruik maakt van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank, Van Lanschot Bankiers en Triodos Bank.

Bij deze betaalwijze wordt uw betaling direct overgeschreven en bevestigd aan onze administratie. Na afronding van de betaling wordt u teruggeleid naar de Motorkleding Online website, waar u een bevestiging van de betaling ziet.

Betalen met Paypal

Wanneer u nieuw bent bij PayPal kunt u zich als gast aanmelden of een PayPal rekening openen en de betaling bevestigen. Indien u al een PayPal account heeft, kunt u inloggen met uw gebruikersnaam en de betaling bevestigen.

Na afronding van de betaling wordt u teruggeleid naar de Motorkleding Online website, waar u een bevestiging van de betaling ziet.

Betalen met creditcard

Bij betaling via creditcard wordt u tijdens het betalingsproces omgeleid naar de betaalomgeving waarin u het soort kaart (bijvoorbeeld Maestro, Mastercard of Visa) aan kunt. Vervolgens zal het kaartnummer worden gevraagd.

Bij deze betaalwijze wordt uw betaling direct bevestigd aan onze administratie. Na afronding van de betaling wordt u teruggeleid naar de Motorkleding Online website, waar u een bevestiging van de betaling ziet.

Betalen met Bankcontact / Mister Cash (voor Belgische rekeninghouders)

Met Mister Cash kunnen Belgische rekeninghouders online aankopen doen middels hun bankpas. Met Bancontact/Mister Cash kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankoop bij ons afrekenen. U rekent af in uw eigen internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank.

Bij deze betaalwijze wordt uw betaling direct overgeschreven en bevestigd aan onze administratie. Na afronding van de betaling wordt u teruggeleid naar de Motorkleding Online website, waar u een bevestiging van de betaling ziet.

Suggesties en klachten

Heeft u suggesties hoe wij u beter van dienst kunnen zijn? Laat het ons weten, bij voorkeur per mail. Motorkleding Online BV verbeterd haar dienstverlening voortdurend en stelt uw reactie daarom zeer op prijs.

Bij Motorkleding Online BV draait alles om tevreden klanten. Mocht u toch een slechte ervaring hebben met onze service of producten, dan horen wij dit graag. U kunt uw klacht richten aan onze klantenservice. U krijgt altijd binnen 1 week uitsluitsel over uw klacht.

Bent u niet tevreden met het antwoord van onze klantenservice, dan kunt u uw klacht of geschil indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel (degeschillencommissie.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform. Ook kunt u de klacht schriftelijk aan ons richten via:



Motorkleding Store Breda BV

t.a.v. Klachtenafhandeling

Spinveld 74

4815 HT Breda